4. Müşteri Hizmetleri Zirvesi Belediyeleri Bekliyor
Türkiye’nin tek müşteri hizmetleri etkinliği olan 4. Müşteri Hizmetleri Zirvesi, bu yıl 4 Mayıs'ta Maslak Steigenberger Otel’de düzenlenecek. Marmara Belediyeler Birliği’nin de destekçileri arasında olduğu zirvede, MBB Kamuda Dijital İletişim başlıklı bir panel düzenleyecek. Zirveye katılmak isteyen MBB üyelerine, her belediyeden 1 kişi olmak üzere ücretsiz davetiye temin edilecektir.
Zirvenin ana temalarını ise müşteri deneyiminde dijital yolculuk, çağrı merkezi sektöründe karlılık sorunu ve etkileri, deneyim paylaşımı, workshop çalışmaları ve en yeni teknolojiler oluşturuyor.
“Müşteri Deneyiminde Dijital Dönüşüm” temasıyla gerçekleşecek olan bu yılki zirve, perakende, finans, kamu, sağlık gibi birçok farklı sektörden konuşmacıya ev sahipliği yapacak. Zirveye katılarak belediye yanı sıra farklı sektörlerde gerçekleştirilen başarılı müşteri deneyimi çalışmalarını da takip edebilir, gün boyu ilgililerle bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz.
Kamuda Dijital İletişim Paneli
Pınar Bulut (Tuzla Belediyesi Basın Yayın Halkla ilişkiler Müdürü) - Belediyelerin vatandaşla iletişiminde dijital platformların faydaları ve kullanım şekillerini Tuzla Belediyesi örnekleriyle, sosyal boyutuyla anlatacak.
Bekir Temel Selçuk (Başakşehir Belediyesi Bilgi İşlem Müdürü) - Belediyelerin iletişimde dijital platformları teknik olarak nasıl kullanmasını gerektiğini Başakşehir Belediyesi örnekleriyle, teknik boyutuyla aktaracak.
Yalçın Arı (İletişim Bilimci) - Dijital İletişimin nasıl bir boyuta taşındığını, kriz yönetimi boyutuyla anlatacak.
Bilal Eren (Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğr. Gör.) - (Moderatör) - Dijital iletişimin kamu ayağını ve nasıl bir geleceği doğru gittiğimizi, nelere dikkat edilmesi gerektiğini örneklerle açıklayacak.
Ayrıntılı bilgi için: www.musterihizmetlerizirvesi.com
Kayıt için: [email protected]
0 212 343 45 24